sobota, 16 sierpnia 2008

Spawn

Hej dzisaj kilka przetłumaczonych opcji spawn
- tombstone of L and D - oferuje opcje zmiany imienia (rename sim), dodanie sima do rodziny który nie jest nam znany
- NPC Killer - chyba przyjdzie kostucha ale nie sprawdzałam bo mi było żal sima
- tom's clothing tester - pojawi się wieszak z ubraniami i trzeba wybrac jakies wdzianko
- make me sick - choroby sima, zależy którą wybierzemy
- scenario tester - można tam zmienic szkołę dla nastolatka na prywatną
- accesory cheat - zabawki, pojawi się kosz z zabawkami i trzeba cos wybrac; gdyby nie chciało się usunąc to trzeba wpisac kod moveObjects on i zgarnąc to
- new serwo - robot
badge juicer - pojawi się statek, jest on do ustalania rang
- sim modder - pojawi się niemowlę, można zmieniac wiek sima (set age), zarządzac obawami i pragnieniami (wants and fears), zmieniac aspirację życiową (aspiration)
- voodoo doll - dostaniemy lalkę voodoo ale nie bądzie to odznaczone w pamiątkach z podróży (dla osób które mają the sims 2 podróże)
- wishing well - pojawi się studnia życzeń
- tour guide dialog tester - można wymusic wakacje, sukces ale u mnie ta opcja nie działa
myślę że pomogłam

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ja jak wchodzę w spawn to wszędzie pisze memory manger czy jakoś tak. Pomocy! Help ME!