sobota, 16 sierpnia 2008

Kilka kodów ułatwiających budowanie

boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] - opcja false powoduje usunięcie takich rekwizytów z ekranu otoczenia, jak skały i wieże
boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] - opcja false powoduje usunięcie dróg z ekranu otoczenia
boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] - opcja false powoduje usunięcie drzew i wszelkiej roślinności z ekranu otoczenia
boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] - opcja false powoduje usunięcie wody z ekranu otoczenia
boolprop displayLotImposters [true/false] - opcja false powoduje usunięcie domów z ekranu otoczenia (oczywiście tylko grafiki a nie samych domów)
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] - opcja false powoduje usunięcie mostów z ekranu otoczenia
boolprop lotTerrainLighting [true/false] - opcja false powoduje, że parcele nie ulegają podświetleniu kiedy przemieszczasz kursor po ekranie otoczenia
boolprop lotWater [true/false] - opcja false powoduje usunięcie wody z parceli (stawy)
boolprop lotTerrainPaints [true/false] - opcja false powoduje usunięcie roślinności na parceli
boolprop lotTerrainCanvas [true/false] - opcja false powoduje, że trawa zmienia odcień na niebieski
boolprop carsCompact [true/false] - opcja true powoduje, że samochody poruszające się po ekranie otoczenia mają więcej szczegółów
boolprop showFloorGrid [true/false] - użycie tego kodu powoduje, że siatka w trybie kupowania i budowania jest lub nie jest widoczna
boolprop lotInfoAdvancedMode [true/false] - opcja true powoduje, że na ekranie otoczenia można zobaczyć informacje dotyczące danej parceli (trochę niepotrzebny gdyż to samo można uzyskać klikając na przycisku "Informacje")
boolprop objectShadows [true/false] - opcja false powoduje usunięcie cieni, które rzucają przedmioty umieszczone poza domem
boolProp guob [true/false] - opcja false powoduje usunięcie cieni, które rzucają przedmioty umieszczone w domu
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] - opcja true powoduje, że ściany nie przecinają postaci wybranego Sima
boolProp displayPaths [true/false] - opcja true powoduje, że możesz zobaczyć ścieżkę, którą porusza się wybrany Sim
boolprop displayLookAtBoxes [true/false] - opcja true powoduje, że wokół przedmiotów i postaci Simów, w kierunku których kieruje wzrok wybrany Sim pokazują się kolorowe bloki
boolProp simShadows [true/false] - cień, który rzuca postać Sima jest lub nie jest widoczny
boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] - kiedy poruszasz kursorem po ekranie otoczenia możesz zobaczyć nazwy plików odpowiadające poszczególnym domom
boolprop locktiles [true/false] - opcja false powoduje, że możesz umieszczać podłogi również poza granicami parceli (na przykład na ulicy)
boolprop constrainFloorElevation [true/false] - opcja false powoduje, że możesz podnosić lub obniżać teren nawet wtedy, kiedy znajdują się na nim ściany, podłogi lub przedmioty
boolprop allObjectLightsOn [true/false] - opcja true powoduje podświetlenie przedmiotu w trakcie używania go przez Sima
gameVersion - po uprzednim wpisaniu w okienku kodu expand możesz zobaczyć wersję posiadanej gry
intProp maxNumOfVisitingSims X - pozwala na zaproszenie większej

liczby gości na przyjęcie (gdzie X to dowolna liczba)

boolProp simpleTerrain true/false - obniża/podwyższa stopień szczegółowości terenu

twinzr2cute - gwarantuje urodzenie się bliźniąt

no to tyle do zobaczenia w następnej noci

2 komentarze:

Dominika Starańska pisze...

W pewnym momencie przychodzi okres na stawianie własnego domu to wtedy praktycznie nic na głowie innego nie mamy. W moim przypadku ochoczo zapoznaje się z artykułami https://motobudowa.pl/category/budowanie-domu/ co jest tak naprawdę potrzebne, aby wybudować wymarzony dom. W mojej sytuacji takie porady się sprawdziły i teraz mogę stwierdzić, że wiem już więcej na temat budownictwa.

Adrian Moczyński pisze...

Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.