sobota, 2 sierpnia 2008

Ojojojoj ( pisanie mi umkneło)

Hejka tak ogólnie to nawet nie ma o czym pisać wakacje jakoś leca może wyjade nad morze a moze nie ,Najwięcej czasu spedzam z przyjaciółmi w szczególności z tą jedną naj naj przyjaciółką Agą(pzdr for her) i czasem posiedze na koniu .Ok oh o czym by zrobić notke może o mojim piesku który siedzi mi na kolanach bo sie boji burzy i odkurzacza o tak mój piesek ma na imię czoko i kocham go bardzo ale nie będe pisać o nim notki bo to blog o sims 2 .Wiem mam pomysł ostatno jak grałam w sims 2 zrobiłam przedsiębiorstwo i z pomocą dwóch kodów udało mi się doprowadzić go do najwyszego poziomu I o tym zrobie notke podam wam i opowiem co trzeba zrobić aby twoje przedsiębiorstwo zostało rozwinięte na 10 poziom ;)


Najpier kupcie parcele publiczną i wybudujcie na niej np sklep z ciuchami naturalnie sie postarajcie przy wybudowaniu.Potem sprawdzcie czy wasz sims którego chcecie ztrudnić ma potrzebne rangi np ,Magazynier,sprzed awca,kasjer no chyba ,ze chcecie żeby to wasz sim ma i będzie pracował .Nastepnie dajcie na początek jakieś tańsze ceny by zdobyć wielu klientów .Potem wazne jest to aby zachęcać klienta do kupna i robić wszystko by miał przywiązanie do sklepu czyli taką jakby gwiazdkę,aby to zrobić warto użyć kodu boolprop testingCheatsEnabled true przycisnąc na klienta shiftem i poszukać polecenia Make Sim My Contact czy jakoś tak zróbcie tak kilka razy ż będą przyjaciółmi i w tedy gdy zaczną się zastanawiać nad kupnem czego naciśnijcie na niego i weźcie sprzedaż olśnij 9żdego klienta to działa więc róbcie to rozsadnie.Gdy osiągniecie np 1 poziom przedsiębiorstwa możecie wydac punkty na nagrode w tedy weźcie to znaczącom reputacje itp .Naturalnie po kilku godz pracy pracownicy i twój sim bedzie zmęczony w tedy wpiszcie kod maxMotives i prosze sim odrzeł czuje się dobrze i róbcie tak dalej po koleji no i to tyle wrazie co komcie i gg są od pytań więc piszcie pa pa

Brak komentarzy: